Vytvorenie dokumentu s obrazkami v C++ builder [STOP - vyriesene]

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Duben 13 00:36:03 CEST 2011

2011/4/12 Jozo <svk421 na zoznam.sk>:
> Ano, ale aby som mohol tlacit, musim mat najskor nieco vytvorene.

ale to predsa nie je pravda. pokial treba rovno tlacit data, nie je
treba vytvarat ziaden subor. BCB az tak nepoznam, ale urcite viem, ze
v nom ide volat WinAPI funkcie. nimi sa da rovno vytvorit v pamati
tlacovy dokument a poslat na tlaciaren. vytvorite si DC, do ktoreho
kreslite a ten potom poslete na tlaciaren. nie je problem zavolat
standardny dialog vlastnosti tlace (vyber tlacierne atd), z neho si
potom vyzdvihnut volby atd... tiez tlac viacstranoveho dokumentu je v
pohode. a nic nebrani poslat ho na pdf tlaciaren...

momentalne nie som pri svojich zdrojakoch, tak len doporucim funkcie,
ktore skuste pohladat: PrintDlgEx, StartPage, EndPage..

miro