Spinany zdroj

Úterý Duben 12 23:12:11 CEST 2011

V jednom malém zdroji jsem se kdysi hrabal, taky jsem musel vyřadit
přepěťové vypínání. Třeba vám to pro inspiraci pomůže.
http://vaelektronik.cz/bastl/zdroje.html
Jinak zdroje jsou dělané univerzálně na 120 a 230V, takže při 230 jedou
na poloviční šířku impulzů a mají dost velkou napěťovou rezervu. To je
asi taky důvod, že když regulace počítačového zdroje ulítne, nepřežije v
tom počítadle obvykle vůbec nic.
Anděl