OT Kam nahlasit ukradene auto?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 12 21:40:53 CEST 2011

Mam pocit, ze odpaleni polstaru zavisi na celkovem "zpomaleni"  auta. Je
tam akcelerometr, a vyhodnocuje se prekroceni nejake meze. Tedy i pri
stani , pokud do nej nekdo vrazi urcitou rychlosti se odpali.
A vim, ze mi rikali kdyz jsem v autosalonu prebiral octavii, ze to je
aktivni, i kdyz je klice mimo zapalovani a dokonce muze byt odpojena
autobaterie - je tam nekde jeste jedna na alarm a zaloha pro odpaleni
airbagu...
A crash cidla se pry uz nepouzivaji ( detektory - spinace narazu na
karoserii atd.... )
Co je na tom pravdy nevim, ale ten pan, co nam daval klicky vypadal
verohodne :-)
JaKub