Spinany zdroj

aze azehw na volny.cz
Úterý Duben 12 21:35:22 CEST 2011

To je hezké. Holt daň za miniaturizaci. To právě nechci. Mě se jedná o
dlouhodobý provoz s plnou zátěží, takže je třeba dodržet zásady, které
výrobci často nerespektují.
AZE

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 12, 2011 8:03 PM
Subject: Re: Spinany zdroj

U komercnich zdroju mate jednu jistotu, C budou zcela jiste obklopen
chladicema ze vsech stran. Zvlaste u PC zdroju je tento trend doveden
k dokonalosti, prikladem budiz jeden z High Tech 1kW zdroju, zadna
alce cena 4500 az 5000Kc

http://www.hardwaresecrets.com/article/OCZ-Z-Series-1000-W-Power-Supply-Review/942/2

Martin