Spinany zdroj

azehw azehw na volny.cz
Úterý Duben 12 18:13:15 CEST 2011

Víc by mne potěšilo, kdyby diskuze přetékala linky na DPS na nějaký takový
kulturně navržený zdroj s tučným 600W trafem.
AZE

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 12, 2011 6:07 PM
Subject: Re: Spinany zdroj

Nevim jak u vas, ale u nas rozhodne sberne dvory 600W ATX zdroji
nepretekaji, cim pretekaji jsou smejdske zdroje do 350W a v tech jsou
jiz pretaktovana 250W trafa.
Mam tu 600W zdroj a trafo je o poznani nasivnejsi nez v tech beznych
ATX zdrojich. Ono i v kvalitnim 400W zdroji vypadaji soucastky jinak
nez c tech low cost a low time zdrojich za 350Kc/ks.
Mam tu dokonce nejaky serverovy zdroj za bratru 40k Kc a zde je jiz
videt pomerne solidni trafka i kdyz vykonove nejde o buh vi jake
vykony.

Martin