Spinany zdroj

azehw azehw na volny.cz
Úterý Duben 12 17:46:59 CEST 2011

Blbost. Já to beru tak, že těchto zdrojů jsou tuny ve sběrných dvorech a
jinde, takže,  kdo chce, ten může a to docela levně. Opakuji, trafa nevíjet
nehodlám, mám funkční zdroje, jen uvažuji o předělání do vhodnější podoby.
Pro nabíjení bude sloužit hotový sv. invertor, který rovněž stavět nehodlám.
AZE

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 12, 2011 5:02 PM
Subject: Re: Spinany zdroj

Pokud to berete tak, ze koupite 1.2kW zdroj za 2k Kc a vytezite z nej
trafo tak ano trafa stejne jako zdroje jsou :-)
Jde upravit ATX na 15V? Ano jde, ale úcinnost neni nic moc, pokud to
ma byt 7/24 byplati se trafo premotat, super resenim je motat 15V
vetve Cu paskou misto dratu.
Otazkou je ceho chcete dosahnout a co je ucelem. Pokud takto masivni
zdroj s vysokou ucinnosti , obavam se ze budete mustet shnout po
vlastni konstrukci.

Martin