OT prosim doporucte USB disk

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Duben 12 16:54:21 CEST 2011

Pokud máte možnost si vyzkoušet, zkuste vzít nějaký HDD a vyzkoušet
externí rámeček Sharkoon SATA. Vypíná i pod televizí(Linuch). Vložený je
Samsung 160GB a i Samsung 500GB, ale stoprocentně by Vám nějaký
doporučil jen ten, kdo má ten samý router a provozuje pod ním nějaký
HDD. Rozchodit PM na čemkoliv chce velkou trpělivost a schovat kladivo :-))
S pozdravem,
		Miloš Dašek