Spinany zdroj

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Duben 12 15:52:20 CEST 2011

 Dobry den,

ja mam upraveny stary AT zdroj na regulovatelny od 5 do 20V a 8A. Na sekundari trafa na 12V vetvi su obdlzniky s amplitudou cca 25V, takze 16V je v pohode aj bez uprav trafa. Pozor na vystupne kondenzatory/vhodne napätove zatazenie.

Richard Kaliciak