Spinany zdroj

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Duben 12 14:27:16 CEST 2011

Což o to, postavit spínaný zdroj není zase taková věda, ale udělat ho
dobře, to není úplně jednoduché a při výkonu 600W už začíná přituhovat.
Trafo z ATX zdroje zřejmě nepoužijete, 15 závitů si sice navinete, ale
udělat sekundár tak, aby se vešel na kostřičku spolu s izolací a vývody
bývá zásadní problém.

Já osobně bych asi volil nějaký osvědčený ATX zdroj, dal bych jich
několik paralelně. Minimálně bych si ušetřil odlaďování různých dětských
nemocí, na které už jsou potřeba nějaké zkušenosti.

Třeba klasika je výměna výstupní tlumivky. Chce menší zvlnění, přivinete
pár závitů... zdroj párkrát bzukne a už běžíte do nejbližšího
zelinářství pro tranzistory :-)

JN