Spinany zdroj

Úterý Duben 12 12:57:47 CEST 2011

Vykonove tranzistory a diody musi byt na opacnych stranach jaksi z
principu, jde o dve ruzne strany zdroje mezi kterymi musi byt napetova
odolnost x tisic V, to proste na jeden chladic dat dost dobre nejde.

Postavit takový zdroj jiste jde, ale obavam se, že v podmínkách ČR
date jen za trafo vice než na ebay za cely zdroj.

Martin