VA18B

aze azehw na volny.cz
Úterý Duben 12 12:54:35 CEST 2011

Já jsem měřil proud tohoto geretu  z baterie 9V. V normálním provozu = svítí
LED = asi 6 mA. Když se zapne PC Link, jsou to necelé 2 mA.
Ty dva Sunplus(y) jsem nahradil jinýma dvěma (Silicon Labs) a chodí to
perfektně. Když k nim přidám jeden Sunplus, začne to opět blbnout, Správce
se může zblázit s SW taky.
AZE

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan na geoinvest.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 12, 2011 12:09 PM
Subject: Re: VA18B

Ten měřák mám i já, sanplus.
K počítači jsem ho prvně připojil včera.
Tohle znáte? http://multimeter.schewe.com/
Nechci plýtvat baterií, abych ho nechal měřit celou noc, ale pro
krátkodobé měření data do PC sype.
Zrušit driver se mi povedlo jen při otevření sériového portu s
nesprávnou rychlostí.
Hloupé je že na seriál posílá bitmapu pro řízení segmentů displeje,
takže číslo se musí dekódovat.
Rovněž hloupé je že ta vazební ledka svítí, i když je PC-LINK vypnutý.
Když už jsem ho začal prohlížet asi si k tomu taky napíšu v C
komunikační prográmek, a na velikonoce mohu logovat napětí v síti :-)
Lubor