Vytvorenie dokumentu s obrazkami v C++ builder

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Duben 12 12:00:12 CEST 2011

Nápad by byl, ale asi se vám nebude moc líbit. Já na grafické zpracování
dat používám postscript. A to je hodně divný jazyk, naučit se v tom
alespoň trochu programovat je utrpení. Na druhou stranu to vygeneruje
vektorovou grafiku, se kterou se nějaká bitmapa vůbec nedá srovnat. Tedy
pokud to potřebujete vytisknout. Převést ps na cokoli jiného včetně pdf
není problém, v pdf je ta vektorová grafika zachována.

Mrazík