Re: anténa na WiFi z DX

Úterý Duben 12 10:50:33 CEST 2011

Sveho casu jsme tyto antenky motal, teoreticky skutecne kazde to perko
zveda zisk o 3dB tedy antena ma 9 , v praxy diky vyrobnim nepresnostem
mela ta ma typicky 7.5dB a ted to prijde, neco ztratite v konektoru
0,25dB , neco v naletovani toho kabelu 0,2dB, hlavni ztrata je vsak v
tom kabelu, 2 a vice dB/m nemusi byt nerealne. Tak asi tak :-)
Nevim na co to mate, ale pokud chcete vetsi zist v nejakem sektoru
chce to sektorovou antenu a ne toto. Celkem neni problem pri trose
sikovnosti uplacat sektorovku 12dB z kusu dratu a plechoveho odrazece.

MARTIN