Vytvorenie dokumentu s obrazkami v C++ builder

Jozo svk421 na zoznam.sk
Úterý Duben 12 07:05:32 CEST 2011

Zdravim,
mam urobene zariadenie, ktore okrem ineho loguje nejake udaje na SD
kartu. Na pc som k tomu napisal jednoduchy soft na vyhodnotenie (v
staruckom BCB5). Z kazdeho suboru nakreslim obrazok a ten ulozim na
disk, zatial len ako bmp. Este by som z nich potreboval urobit jeden
dokument, kde by na zaciatku bol nejaky popis a potom v podstate len
nasukane obrazky pod sebou. Zatial ma napada ako jedine lahke riesenie
vygenerovat html. Ani to som zatial nikdy nerobil, ale zrejme to nebude
problem. Pripadne ma niekdo lepsi napad?  Nezalezi o aky dokument  by sa
jednalo, ak sa ten potom bude dat v niecom beznom otvorit a vytlacit do
pdf.

j.