Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 11 11:32:49 CEST 2011

balu MCU by si mel navrhnout nekdo kdo to bude psat a to ja urcite
nebudu - momentalne jsem na tom casove tak, ze i o vikendech chodim v
osm rano a vracim se v osm vecer

pozadavky na to co by to melo umet splnuje vetsina MCU do 100Kc bez
ohledu na vyrobce - palidlo na MCU ma dnes kazdej druhej - urcite by
nebyl problem se i tady domluvit (pokud by nekdo nikoho s palidlem nemel
v okoli) a MCU posleme

Radek Vicek