TOTAL OT: Vzdělání a budoucnost

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Duben 11 11:21:12 CEST 2011

No jo, jasne, ja mel na mysli takove bezne produkty VS, ktere typicky
sedi v kanclu u pocitace a 90% casu vytvareji prezentace pro nadrizene
;-) Pripadne se venuji jinym rutinnim aplikacnim zalezitostem. Pokud jde
o vyzkum tak to je samo jina liga, tady se obavam, ze na to nase
skolstvi neni jiz dimenzovane.