Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Duben 11 10:47:04 CEST 2011

Ano v podstate tak - samostatny DDS cip s rekonstrukcnim filtrem a
oddelenou sbernici (je uz jedno zda to bude UART,SPI... I2C), druha
deska atenuator take rizena pres stejne rozhrani - asi by bylo vhodne
pouzit sbernici s moznosti pripojeni vice zarizeni paralelne.

Human rozhrani je uz v podstate samostatny ukol - nezavisly na tom
zbylem HW.

ja bych to treba pouzil jako preladitelnou kmitoctovou ustrednu
umistenou na chalupe a rizenou pres ethernet - nechat tam Rx za
20.000Kc, ktery tohle umi, se mi tam proste nechce - tohle reseni je
dostatecne levne a pro zlodeje nezajimave.

Radek Vicek