TOTAL OT: Vzdělání a budoucnost

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pondělí Duben 11 10:24:25 CEST 2011

Objektivne vzato, v minulosti byl myslim pristup k vyuce jiny - co
clovek nemel v hlave, to nevedel. Dnes vi vsechno Google, takze mam
dojem, ze znat neni potreba skoro nic, krome zakladnich principu a toho,
co clovek zrovna potrebuje k aktualni praci. Vse potrebne se da velmi
rychle najit a nastudovat. Takze jedine, co asi stoji za to ucit, jsou
postupy, rozvijet mysleni, prakticke dovednosti...