Kde sehnat LiFePo4 clanky cca 10Ah

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Duben 10 15:33:10 CEST 2011

Zdravim, nejak mi na e-bike podezrele vypadava jeden clanek, zatim
merim, jestli je rozbalancovany nebo v pr.... V praxi ma 11 clanku po
vypnuti ochrany 3.28V a jeden mel 2.3V
Kde se daji nejake takove clanky sehnat? Zatim jsem nasell prumyslove
krabicoidni, valcove bez plisku ale treba nejake prizmaticke ktere by se
daly pospojovat ne... Radsi bych si pristi baterii sestavil sam z bezne
dostupnych clanku a asi se svoji monitorovaci elektronikou, samozrejme
se zatim snazim sehnat clanek stejneho tvaru a kapacity (zatim nevim jak
presne ma vypadat, ale nenasel jsem ani nic naznakem podobneho)
Baterie je tato:
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/4-1-Komponenty-na-e-bike/2-2-Li-ion-a-LiFePO4-akumulatory/5/44-Akumulator-LiFePO4-36V-10Ah-Alu-box-docking
Ochranna elektronika je zrejme tato
http://www.all-battery.com/datasheet/PCB%20for%2012S25A%2031516.pdf
Na 14-ti pinovy konektor je vyvedeno vsech 12 clanku, ale spodni 2 piny
maji stejny potencial GND - nevi nekdo, jestli se da spojenim nastavit
ruzny pocet clanku? Ze bych ten jeden proste vyradil...
Rozhodilo se to takhle behem zimni odstavky, k vetsimu samovybiti ale
zrejme nedoslo, mozna slabsi kus...