TOTAL OT: Vzdělání a budoucnost

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Duben 10 15:03:22 CEST 2011

toto znie celkom vtipne v suvislosti ze napriklad Cina planuje
investovat do vedy bilion dolarov v nasledujucich 10 rokoch.
Klasicka zapadna civilizacia sa tymto sama zlikvidovala. Nie je zaujem o
studium vedy ako takej (lebo je to moc tazke pre lenivych studentov).
Vsetci si myslia ze budu pravnici alebo manazeri a ked budeme nieco
potrebovat tak si to kupime.
Amerika sa rozlozila vnutornym nepriatelom a bojom proti terorizmu a
Europa zase socializmom.
Zachvilu bude potrebne aby si Vasi kandidati vedeli precitat datasheety
a vedecke clanky v mandarinstine :-)
b.