OT Kam nahlasit ukradene auto?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Duben 10 00:34:34 CEST 2011

Ona by stačila možná i ochrana jednoduchou úpravou, že za přechovávání
kradeného zboží je držitel trestně odpovědný, pokud neprokáže, že o
tom nemohl vědět :-) Zjevně současný stav někomu vyhovuje a ještě se
to zmírňuje (podle posledních úprav se nemusí kradené auto vrátit
majiteli :-O).

Aleš Procháska