OT Excel

Jan Kral kral na fortech.cz
Sobota Duben 9 10:22:55 CEST 2011

Rekl bych, ze prave vyuzivani narodniho prostredi velke vetsine uzivatelu setri praci a ti, kteri potrebuji speciality podobne jako vy by na tom meli byt tak, aby si umeli pomoct.
Ve vasem pripade je treba moznost to udelat tak, ze si k danemu souboru zadefinujete ODBC zdroj. V teto fazi se spokojite treba s tim, ze bude dany sloupecek (v pripade, ze nevypada tak aby si excel myslel, ze je to cislo) jako string a v excelu si udelate import z ciziho zdroje pres SQL a v sql formuli si naformatujete, pripadne nahradite co budete chtit pres konkretni sloupecek.
Kdyz by to pro vas bylo slozity, tak muzu zkusit pomoct na zaklade vzorku dat sestavit jak nastaveni ODBC, tak jak to udelat v excelu.
Vyhoda tohoto reseni je pak takova, ze v dane tabulce tuknete na synchronizaci dat a mate nacteno, nemusite pokazde definovat format apod.

S pozdravem JK