OT Excel

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Duben 9 08:12:21 CEST 2011

Excel umí velmi snadno načíst jak čárky, tak tečky. Soubor přejmenujte na *.TXT a v Excelu dejte normálně otevřít a typ souboru - "textové". Dostanete se tím do průvodce, kde si vše nastavíte podle potřeby.

Ovšem pokud soubor používá směs obojího, pak je to nějaký pěkný paskvil a nevím, jak si s tím (jakýkoliv program) poradí.

Jakub Šerých