doporucte single board computer

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Duben 8 21:22:14 CEST 2011

zdravim,
omlouvam se ze jsem se neozval, byl jsem trochu byzi. tohle je presne co
hledam. jeste lepsi, kdyby to vyrabel nekdo uz registrovany v CERNu at
nemusim resit byrokracii kolem registrace firmy :) u farnellu jsem nasel
neco s intel atomem, ale to ma na sobe vsechny mozne konektory, ktere me
vubec nezajimaji.

navrhovane varianty s pametovymi cipy jsou vyhovujici. tim Vdc 5+ jsem
myslel od peti voltu nahoru, ovsem aby to melo pouze jedno napajeni a ne
nejaky mikro-ATX konektor, ktery by potreboval dalsi pridavne zdroje.

cena 7kkc se mi zda ponekud vyssi, nicmene porad prijatelna. (v porovnani s
60pounds za
http://uk.farnell.com/intel/boxd410pt/board-d410pt-w-atom-proc-d410/dp/1792755
)

kdyby jeste nekdo vedel o necem dalsim, zvazil bych to. zatim potrebuji
jeden kus na odzkouseni.

diky
d.