Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 8 19:04:32 CEST 2011

Kvalitni ( tovarni) gener ma pri preladovani stale stejnou uroven
vystupniho signalu. Je jedno, jak je kmitocet nastaven.
U DDSky to asi bude uz z principu tak jak popisujete, ale podle me by to
melo jit sw korigovat. Neboli udelat tomu korekci a tu pak nekam ulozit.
Ta samozrejme muze byt vlivem nasledujicich zeslovacich stupnu a
attenuatoru
pro kazdy pristroj jina.
JaKub