Podivne chovani BU806

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 8 17:20:30 CEST 2011

1. Ano, ale raději budu ladit kmitání teprve, až se tranzistory budou chovat
jako tranzistory:-)
2. No to je právě to zajímavé - Dvěma co to dělaly trvale, jsem ustříhnul
nožičky a teď začal další, ale dělá to právě takhle opakovatelně.
3. Souhlasím, čekal jsem komplikace, ale ne takovéto... příště už do
podobného místa darlingtony dávat nebudu:-)

PH

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
1. zdroj by se rozhodne nemel rozkmitat. Pokud se tak stava, a jeste
k tomu castej nez zcela vyjmecne, pak je neco spatne.
A u zdroje osazeneho darlinktonem to plati trojnasobne, neb na pomerne
slozite vnitrni strukture se muze dit vselicos
2. tranzistor ktery vede pri zkratovane BE patri do kose.
3. IMHO pouzit darl. ve vasem pripade asi neni nejstastnejsi reseni,
ale pokud na tom trvate, pak treba u chobotu vidim BU941P, byt
vykonove T u tohoto prodejce bych kupoval jen v nejvysi nouzi.