OT Kam nahlasit ukradene auto?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 22:32:56 CEST 2011

Vim, ze uz je to "s krizkem po funuse", ale velmi se osvedcilo tohle:
  http://www.dealextreme.com/p/portable-mini-gsm-gprs-gps-tracker-for-personal-remote-positioning-33331
Vyhoda toho trackeru je, ze funguje bez napajeni jeste asi 5 dnu.  Uz to
ma si 10 lidi z meho okoli. Nastavene jen jako SMS odpovidac se
souradnicemi.

Jak dole nekdo zminuje, zlodeji nechavaji ukradene popovezene auto
nekde  "dozrat" a pokud se k nemu nikdo nevrati, jdou na nej.
Tahkle jsme nasli ukradenou kolegovu Octavii v jedne stare stodole asi
30 km od bydliste.  Tracker si tam namontoval asi 14 dni pred tim, nez
mu ho ukradli :-)  Autu vubec nic nebylo, jen odpojena autobaterie.
Veskere doklady a prislusenstvi v kastliku. A bylo zamcene,
tedy zlodejicci meli klice. Nejspise auto zamkli a pote odpojili bat. a
zabouchli predni haupnu.
JaKub