OT Kam nahlasit ukradene auto?

Karel Minarčík karel.minarcik na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 22:17:00 CEST 2011

Mam podobnou zkusenost, auto se ale naslo, byl v nem "mobil".
Co mohu doporucit: napsat typ, barvu, SPZ auta, zvlastni poznavaci znameni,
nekde ulozit foto, poslat odkaz klidne i sem.
Dle typu auta to napsat i na specializovane fora (fiat forum, nissan forum,
subaru...).
Objet na kole okolni ulice a trosku se divat jestli neni nekde zaparkovane,
nekdy zlodeji nechavaji auto "dozrat".
Poslat info s foto znamym, kteri bydli na vetsich sidlistich, tam auto
dozrava nejcasteji.
Priste umistit na sedacku trojite cerne rybarske hacky spojene ocelovym
lankem a na klic od auta natahnout buzirku, dale koupit nejaky mobil s
dlouhou vydrzi a schovat jej nekde v aute.
KM