OT Kam nahlasit ukradene auto?

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Duben 7 22:04:05 CEST 2011

Bohuzel Vam neporadim, presto bych se rad zeptal:

Jaka znacka a jake jste mel zajisteni (alarm, construct)?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 07, 2011 10:01 PM
Subject: OT Kam nahlasit ukradene auto?

Omlouvam se za totalni OT, ale ukradli mi pred barakem auto. Myslim, ze tu
je vice lidi kteri bohuzel maji stejnou  bolestnou zkusenost. Nadeje na
nalezeni je myslim limitne se blizici k nule, ale prece jen bych chtel
zlodejum praci trochu zneprijemnit.

Kde vsude je dobre kradez "zaregistrovat". Policii mam samozrejme uz
vyrizenou, dale jsem vyplnil nejaky formular do registru kradenych vozidel
OCIS (prostrednictvim cebia.cz). Ma cenu se snazit to poslat jeste nekam?

Diky

Jakub Serych