doporucte single board computer

Ondřej Pužman puzman na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 21:52:16 CEST 2011

Zdravím,
komplet řešení, které by splňovalo všechny požadavky neznám. Dalo by se
realizovat třeba s pomocí Kontron NanoETXexpress-SP (vyjma bodu d), slot
na paměť nemá)
http://cz.kontron.com/products/computeronmodules/com+express/com+express+ultra/nanoetxexpresssp.html
Ale musel byste si navrhnout vlastní baseboard.

Možná by Vám i vyhověl HMI baseboard type I (sice píší, že napájení je
12V, ale to by mohlo jít upravit, vzhledem k tomu, že samotný
procesorový modul běží už od 5V)
http://cz.kontron.com/products/computeronmodules/com+express/com+express+ultra/starterkits+and+evaluation+boards/com+express+hmi+baseboard+type+1.html

Vlastně to není ani single board, ale double board computer :)

Linux na této platformě není problém.

S pozdravem,
Ondřej Pužman