TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

Čtvrtek Duben 7 15:36:16 CEST 2011

V UPS zcela urcite, rekneme, ze ho vyuzijete 3x do roka ale zivit ho
musite celorocne, cili z pohledu produkce CO2 a metanu vyjde vase UPS
hure nez moje, byt pohanena proudovym motorem z Mig 21 :-)

Pokud bychom to chteli pitvat hloubeji , tedy zjistovat jak dalece je
ci neni ekologicke to ktere zvire budete muset definovat co to ta
ekologie je?
Pak muzeme probrat jak dalece je ekologickych 100 milionu kraliku, 50
milionu ovci ci 20 M klokanu v takove australii atd.

U tej ekoligie holt dost zalezi na tom z jakeho pohledu se na ni koukame.

Martin