Komunikace big spot Skoda - radio

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Čtvrtek Duben 7 13:20:26 CEST 2011

Link na nemce by prosim nebyl ?

J.V.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek Aster
Sent: Thursday, April 07, 2011 11:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: Komunikace big spot Skoda - radio

Uprimne chvili jsem se tim zabyval, respektive hledal nejakou dokumentaci.
Jedine co jsem nasel, byl

nejaky nemec, ktery prodaval atmela, ktery na displej umel zapisovat, ale
protokol z pochopitelnych

duvodu tajil a na to abych to odgreboval jsem se nedostal, ale od te doby co
mame ten super

analyzator z konfery tak by to mohlo jit. Problem je ze by asi bylo
zajimavejsi co tam posila navigace

nevim jestli radio to umi vyuzivat po pixlech nebo jen textove.

Ale pokud na neco narazite budu rad kdyz se podelite :-D

Zdenek Aster