TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

azehw azehw na volny.cz
Čtvrtek Duben 7 12:48:51 CEST 2011

Já jsem si vždycky myslel, že UPS on-line jsou takové, které mají na primáru
například zdroj 230/24, trvale udržují napětí aku a měnič 24/230 krmí trvale
výstup, takže tam není třeba nic přepínat. Je to skutečně tak?
AZE

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 07, 2011 10:59 AM
Subject: Re: TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

no to je ale jen jedna investice a nakonec jednorazova...

mam doma cca 5ks 1.5kW online UPSek - mohl bych tim pokryt prakticky
veskere haklive spotrebice a jeste pujcit sousedum ;-) - ale ona ta
UPSka sama o sobe zere 20-50W a zere je porad takze si spocitejte kolik
vas to stoji rocne

zatim to resim jednou UPS trvale v provozu, ktera pokryva spotrebu racku
a ted jsem na ni pripojil LCD TV a audio - tak kdyz vidim ze rack ma
spotrebu celej 140W tak je tech 20W zatracene hodne

Radek Vicek