Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

Čtvrtek Duben 7 12:31:07 CEST 2011

Prohledl jsem si schematka k baluovo DDS a zjistil jsem, ze z meho
pokusu o DDS k LRC metru pomalu, ale jiste vylezlo neco podobneho :-)
Tedy DDS svab, filtr 7 radu typu Matched (nevim jak se to jmenuje
cesky) predzesilovac s AD8021, utlumove clanky typu Pi a pak mam znovu
AD8021, neb nepotrebuji takovy vykon abych sahl po tranzisotrovem OZ
(mimo jine ho neumim navrhnout :-) ).
Proc to pisu, jak je videt,  i vice mene intuici lze dojit k navrhu,
ktery se blizi vytvoru nekoho kdo tomu, na rozdil od me malickosti,
rozumi :-)

Kdyz je rec o AD8021, jak to tak pocitam mam jich v zapojeni 5ks,
nevite o nekom kdo je prodava za rozumnou cenu, tedy rozumejsi nez
Farnelacka 130 koruna za OZ s cenou 1,3$.

Martin