ADMIN Re: TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 7 12:09:38 CEST 2011

Napisu to znova a naposledy - kdo to nechce pochopit bude mit smulu a uz
bez pardonu!! Nechtejte po me abych si zavedl sesit a delal si carky -
to je opravdu uz pod uroven materske skoly.

Nechci tady videt zadne diskuze ohledne toho za co muzou komunisti,
burzousti a jiny kapitalisti. Nechte si to pro sebe a na pivo do hospody.

Pokud se bude resit to jake technicke dopady ma takova nebo makova
technologie a treba jake jsou moznosti je resit - tak nebude problem
(ostatne proto jsem to vlakno enchal plynout i kdyz jsem je uz jednou
stopnul).

ADMIN - nasranej