TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 7 11:39:42 CEST 2011

Pane Kadečko,

speciálně toto vlákno není o technice (protože ta je v tomto případě
neutrální a za nic nemůže), ale o její nevhodné implementaci, neboli o
rozhodnutích různých blbů (zjednodušený sumární název od lobbistů přes
politiky konče třeba ovčany, kterým je vše lhostejné).

TOTO je důvod potíží se solárními panely, nic jiného. Stejný princip
funguje v řadě dalších odvětví a případů.

Ne, nemusíme o tom zde DISKUTOVAT, ale je velmi vhodné, aby si to každý
alespoň UVĚDOMIL.

Já už se k tomu nadále nebudu vyjadřovat. Kdo chce, ten chápe, pro
ostatní je to zbytečně vynaložená energie.

---
Jirka