Konstrukcia DDS generatora z PE/2006

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 7 11:33:32 CEST 2011

Bylo to relativne v pohode..tusim ze jsme se grupovali jen na ty relatka
do atenuatoru - jeste mi jich doma par zbylo, protoze tam byl nejaky
minimalni odber

jedine co se v te dobe blbe shanelo - byly civky do filtru DDS, ale to
dodavala nejaka oneman firmicka pokud se nepletu - treba uz ted budou
dostupne lepe

Radek Vicek