TrochuOT Praskajici zarovky kvuli solarum

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 7 11:25:37 CEST 2011

Ne, pane Anděli, to není zajímavé, ale normální. Pokud si ty panely bude
instalovat každý sám, za své (tedy bez bolševických dotací) a bude
jejich výkon využívat soukromě (neboli nebude s jejich výkonem
destabilizovat rozvodnou soustavu), je vše v nejlepším pořádku.

Solární energie je nepochybně velmi zajímavá záležitost (nejen
technicky) a myslím, že má i budoucnost, jen se do toho nesmí se svými
přerozdělovacími a sociálně inženýrskými úchylkami začít montovat
bolševik zvaný SESR. Jako nakonec do řady dalších věcí...

---
Jirka