Video z přednášky o LHC Praha

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Duben 6 09:41:05 CEST 2011

malo byt zaciatkom januara. Pytam sa na to kazdy mesiac, posledna
odpoved bola:

Dobrý den,
omlouvám se a přiznávám se, že jsem na to už s dostupem času už zapomněl
- zaznamenané to určitě je, akorát to nezpracovali do nějaké formy - byl
jsem s techniky domluven na leden a pak to nedořešil... Poslal jsem jim
prosbu na zpracování, dám Vám vědět aktuální stav.

Pěkný den

Budem sa asi pytat castejsie, Pavel by sa mohol tiez zapojit, ked ich
bude otravovat dostatocne mnozstvo ludi mozno podlahnu :-)
b.