OT DPH a postovne

jevem jevem na email.cz
Středa Duben 6 07:09:44 CEST 2011

Jojo, děkuji za vzpomínku, už se u nás také polepšili. Automaticky vyjedou
daňový doklad se seznamem podacích čísel.
Jde jen o to, která obsluha sedí na dané židli. Docela mne překvapilo, že
někdo o tom ví a někdo neví ani oč běží. Je to jen o lidech.
Pěknej den
Jirka

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 05, 2011 8:18 PM
Subject: Re: OT DPH a postovne

Původní zpráva ze dne 4.4.2011 od jevem:

> Dobry den, jak prosim uplatnujete kdo DPH u postovneho ? Na podacim
> listku o DPH neni ani zminka, natoz aby tam bylo kdo podaci listek
> vystavil a jeho DIC. Ourednice za prepazkou odmita doklad o DPH
> vydat, ale cenu s DPH vybere.

Dnes jsem si na tebe vzpomněl, když jsem byl na poště. Ačkoliv jedu na
fakturu, abych ti udělal radost, zeptal jsem se, jak to řeší s
daňovými doklady. Tak tedy úplně normálně na požádání prý vytisknou
daňový doklad.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601