OT: SnapNGo [Was: Vice pocitacu, jedna mys a klavesnice]

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Úterý Duben 5 22:46:32 CEST 2011

urcite proprietarni vec, protoze ten klient v okamzik foceni prekryje na
velice kratkou chvili obraz nejakym identifikacnim rastrem, podle
ktereho pozna kam se fotak presne diva. Bez toho to urcite nepojede.
Linuxovou verzi jsem nehledal, tak nevim.

Petr Tosovsky