RE: Levny USB programator Xilinx vs chodi Parallel Cable III

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Duben 5 08:54:44 CEST 2011

Nepotesili jste me, kartu se mi moc kupovat nechce, pouzivam nekolik PC a napriklad do toho u ktereho sedim jiz PCI nenarvu, jedin PIC-e.
Budu se muset poohlednout po nejakem USB programovadlu, nejlevnejsi,kltere  jsem zatim  nasel je
http://cgi.ebay.com/Xilinx-FPGA-CPLD-USB-download-Cable-JTAG-New-HW-Design-/200538724085?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2eb10a16f5
pravda, predstavoval jsem si neco tak za pulku ( do 30$)
Mate s tim nejake zkusenosti?
Nevite o necem levnejsim?

Jirka

>Vynimkou je http://www-user.tu-chemnitz.de/~heha/bastelecke/Rund%20um%20den%20PC/USB2LPT/index.html.en , ale doporucoval by som to, co ostatni - zaobstarat si "ozajstny" LPT.