OT DPH a postovne

jevem jevem na email.cz
Pondělí Duben 4 14:35:58 CEST 2011

Děkuji za odpověď.
Zkusím se s paní vedoucí domluvit, protože na přepážkách jsou nekompetentní,
alespoň to tak vypadá. Na mne to dělá dojem, že nejdříve dostala koza
nažrat, a teprve zpětně se bude dělat softwarová úprava pokladního systému.
Jirka

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, April 04, 2011 2:32 PM
Subject: Re: OT DPH a postovne

Původní zpráva ze dne 4.4.2011 od jevem:

> Dobry den, jak prosim uplatnujete kdo DPH u postovneho ? Na podacim
> listku o DPH neni ani zminka, natoz aby tam bylo kdo podaci listek
> vystavil a jeho DIC. Ourednice za prepazkou odmita doklad o DPH
> vydat, ale cenu s DPH vybere.

DPH 20% se od 1.4.2011 vztahuje na obchodní balík, EMS a obchodní
psaní. Včetně doplňkových služeb k těmto produktům (tj. např.
doběrečné zároveň s obchodním balíkem poslaným na dobírku).

Jak je to s podacími lístky, to netuším, protože mám s poštou smlouvu
a podávám s bezhotovostní úhradou, tj. dostávám faktury. Ale plátce
DPH je povinen vydat daňový doklad, takže pokud na podacím lístku
nejsou všechny náležitosti daňového dokladu (zjednodušený daňový
doklad musí obsahovat název plátce, adresu, jeho DIČ, datum vystavení,
datum uskutečnění zdanitelného plnění, název plnění, částku včetně DPH
a sazbu DPH), pak jednoduše vyžaduj daňový doklad. Ten musí každý
plátce na vyžádání vystavit. A oni ho určitě vystaví, mně daňové
doklady vystavovali na noviny placené v hotovosti, mají na to příjmové
doklady a tam to napíšou.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601