LM2679 (DC/DC menic 5A)

Pondělí Duben 4 14:01:02 CEST 2011

2011/4/4 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> No, tak to je zle.

Proč bych to měl číst písmeno od písmena? Ten svůj bastl jsem už
odladil, do appnote na vzorový rozmístění součástek jsem se kouknul,
řek jsem si, že to mám podobně jako oni, tak co bych to ještě
študoval.

> Povedzte mi prosim, ake zariadenie to vyvijate, nech si ho nahodou nekupim... ;-)

Bez obav, je to de facto kusová výroba, nehrozí, že se to dostane na
pult do GME apod. Nevím, jestli můžu prozradit, o co jde, abych
nevyzradil nějaký obchodní tajemství.

> Klucove momenty su:
> - filtrovana frekvencia je dana spinacou hranou, a nie spinacou frekvenciou, t.j. filtrovat treba asi 30MHz (to je aj odkaz panovi kolegovi Martinovi Dracikovi Fracikovi)
>
> - aproximacia indukcnosti drotu/drahy na PCB je na obr. 3 (a "rule of the thumb" je 1nH/mm, v tom appnote to uvadzaju ako 20nH/inch).

Na to jsem koukal, zkoušel jsem to nějak přepočítávat na impedanci při
100 kHz, ale vždycky mi vyšlo na ten 1cm nějak málo, tj. že by se to
nemělo vzhledem k ESR elytu projevit (porovnával jsem s datasheetem
LXZ). Jestli jde ale řádově o MHz, tak ty moje výpočty byly na
pendrek.

P.K.