OT Vyber mobilu

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 4 13:34:57 CEST 2011

Nemáte někdo prosím tipy na Androida (srovnatelného s Iphonem 4 po HW stránce)?

IP 4 se mi líbí, až na signál (ten kolísá opravdu hodně, když to
vezmete do ruky), absenci konektoru pro anténu (ten dock konektor mi
nevadí) a trochu přestřelenou značkovou cenu, ale ten OS je fakt
vymakaný a březnový iOS 4.3 už umí tethering Wifi, USB a Bluetooth
(tedy vyjma O2 zatím)...

Zde je rozborka iP4 vč. ocenění:
http://www.isuppli.com/Teardowns/News/Pages/iPhone-4-Carries-Bill-of-Materials-of-187-51-According-to-iSuppli.aspx
zaujal mě i ten modul pro 4band GSM a současně 4band WCDMA

Tedy jestli víte o nějakém podobném s Androidem, co by řešil neduhy
výše (a měl i dobrou cenu), tak navrhujte...