Slaby prijem DCF

Pondělí Duben 4 13:31:40 CEST 2011

Moje rucickove nastene hodiny s DCF je treba po vlozeni baterky nastavit na
posledni celou hodinu. Dokud nemaji signal, skakaji po dvou vterinach o dve
vtariny, a az ho chytej, do cca minuty zacnou sycnchronizovat a to to pak dobehnou
rychlejsim posunem vterin. Obcas (pri slabe baterce nebo silne bource anebo
nevimproc) se rozhodnou udelat jedno kolecko navic a po vterinach chteji proskakat
cely cifernik dokola (mozna jen 12 hodin). Jak casto prijimaji a synchronizuji
netusim.

Nejzabavnejsi ale jsou, kdyz jim dochazi baterka: kdyz jde vterinovka od 12 k 6,
udela to za 17 tiku (vicemene vterinovych). Kdyz jde od 6 k 12, da to za 24 tiku,
inu do kopecka jim to neutika tak dobre.

David Obdrzalek