LM2679 (DC/DC menic 5A)

Pondělí Duben 4 10:51:03 CEST 2011

No co se tady jeste clovek nedozvi :-)
ESR s kapacitou klesa tzn. ty nejvetsi naopak maji nejmensi ESR, tedy
v ramci jedne rady.
Priklad LXZ rada 47uF C ma ESR 0,5Ohmu, 470uF 0,068Ohmu a 4700uF 0,015
Ohmu, cim vetsi kapacita tim nizsi ERS.
Podobne to plati i z pohledu velikosti, cim fyzicky vetsi pouzdro C
tim nizsi ESR, napriklad 4700uF LXZ se dela ve dvou pouzdrech mensi
18x35mm ma ESR 0,016Ohm a vetsi 16x40mm 0,015Ohm.  Podobne se chova
vztah velikosti a Riple Current ci zivotnosti C.
Podobne Z je funkci f.

Martin