Proclivani zasilek na poste - aktualne

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 4 02:52:36 CEST 2011

Martine, vyzkousejte si to a uvidite sam... takhle to fakt uz nejde,
pro podnikatele (musite OSOBNE a MUSI byt vyplneny origo form a
STROJOVE, tento opruz plati zhruba od 2009, predtim to slo poslat
postou anebo vyplnit tam rucne...

A ted pozor, JSD pro pravnicke osoby (do 3 polozek) stoji 840,-- Kc

Ja jsem si to predstavoval jinak, ze si vyplnim JSD, predam ho poste a
ta za me bude "osobne" deklarovat. No smula, je to jinak :-)

Ad cla a dane:
asi nevite o tom, ze dane a cla se platily i pred stovkami let, to
byste se divil, navic na vetsinu veci, probiranych v teto konferenci,
je clo = 0%