[OT] Tip na meteostanici?

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Duben 4 02:19:06 CEST 2011

lidl a kaufland má jednoho vlastníka, ty produkty tam lze najít
identické (tak asi i ty silvercresty a podobné, budou z jednoho
zdroje), jen jinak nadepsané a pod jiným brandem, konkr. některé
potraviny, třeba hovězí hamburgery byly, jen jinak balené...

v dnešní době je meteostanice imho přežitek, když ji máte na každém
mobilu, kdysi jsem to měl, čidla měřila s odchylkou 2°C od základny
(když jsem ji postavil vedle sebe) apod...

koupil jsem si tehdy i dodatečná čidla a ono to jaxi nefungovalo...
také ty čidla po čase umřely, některé dokocne <2roky)... dosah čidel
prachmizerný (nešlo pořádně ani z druhé místnosti, zeď 15cm :-)

spíš mě hlodá, jestli by někdo nevěděl, zda jde tohle
http://fhem.de/fhem.html#Hardware
nějak použít i k tomuto? S použítím nějakých extra levných čidel? Běží
mi to v jednom routeru, předdtavuju si levná čidla na teplotu, středně
drahá čidla na elektriku (spotřebu) apod ... :-D