LM2679 (DC/DC menic 5A)

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Duben 3 21:32:27 CEST 2011

Pred casem jsem si se jmenovanym obvodem jak v TO220, tak v DIL hral, a na
"nepajive kontaktni desce", kde jsem to ladil to fungovalo bez problemu..
Vyvody jsem jak na shottky diode, tak na LM2679 nechal jaké byly..

Nicmene EMC a ucinnost jsem neresil, tam by mohl byt zakopany pes.

jose